Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1500599428107473066
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Beslutet togs eftersom situationen uppfattades som grov metagaming, vilket jag har full förståelse för ur staffteamets perspektiv. Jag förstår att det jag gjorde såg fel ut och att det kunde tolkas som ett regelbrott. Även om det aldrig var min avsikt att bryta mot reglerna eller få någon orättvis fördel, inser jag att mina handlingar skapade en situation som gav ett felaktigt intryck. Jag vill därför uttrycka min uppriktiga ånger över det som inträffade. I efterhand förstår jag att jag borde ha agerat annorlunda och varit mer medveten om hur mitt beteende kunde uppfattas av andra. Jag respekterar fullt ut det beslut som fattades och uppskattar att staff arbetar för att upprätthålla en rättvis och seriös rollspelsmiljö för alla spelare. Jag hoppas ödmjukt att denna situation kan lösas och att jag får en möjlighet att visa att jag har tagit lärdom av det som hänt. Om jag får en ny chans kommer jag att vara betydligt mer försiktig i framtiden och göra mitt bästa för att säkerställa att liknande missförstånd eller situationer aldrig uppstår igen.
Är en Exemplarisk spelare har varit det innan denna återgärd så hoppas det går att lösa.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Detta beslut fattades av de krimansvariga eftersom jag satt under behandling i VC och min skärm fortfarande var på. Jag hade dock tryckt på “G” för att skicka en nödsignal till en sjukvårdare, men jag förstår i efterhand att situationen kunde uppfattas på fel sätt. När sjukvårdaren kom pratade och skojade vi som vanligt, vilket ytterligare kan ha bidragit till missförståndet. Jag vill uttrycka att jag har full förståelse för varför åtgärder vidtogs och jag respekterar de regler och beslut som finns på servern. Det har aldrig varit min avsikt att bryta mot reglerna eller förstöra rollspelsupplevelsen för andra spelare. Om mitt agerande uppfattades som felaktigt så ångrar jag det verkligen och tar ansvar för att jag borde ha tänkt mer på hur situationen kunde tolkas från andras perspektiv. Under de senaste tre veckorna har jag dessutom tagit ledigt från mitt jobb och jag har verkligen sett fram emot att kunna spendera min fritid på servern och fortsätta mitt rollspel. Servern betyder mycket för mig och jag uppskattar gemenskapen och tiden jag får lägga på att skapa roliga och seriösa scenarier tillsammans med andra. Jag gör därför denna ansökan med stor respekt och ödmjukhet i hopp om att få en ny chans. Jag skulle vara oerhört tacksam om ni kunde överväga att sänka eller ta bort mina poäng. Jag lovar att ta lärdom av denna händelse och vara ännu mer försiktig framöver så att liknande situationer inte uppstår igen.
Har du bevis som stödjer din överklagan?
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1500599428107473066
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Beslutet togs eftersom situationen uppfattades som grov metagaming, vilket jag har full förståelse för ur staffteamets perspektiv. Jag förstår att det jag gjorde såg fel ut och att det kunde tolkas som ett regelbrott. Även om det aldrig var min avsikt att bryta mot reglerna eller få någon orättvis fördel, inser jag att mina handlingar skapade en situation som gav ett felaktigt intryck. Jag vill därför uttrycka min uppriktiga ånger över det som inträffade. I efterhand förstår jag att jag borde ha agerat annorlunda och varit mer medveten om hur mitt beteende kunde uppfattas av andra. Jag respekterar fullt ut det beslut som fattades och uppskattar att staff arbetar för att upprätthålla en rättvis och seriös rollspelsmiljö för alla spelare. Jag hoppas ödmjukt att denna situation kan lösas och att jag får en möjlighet att visa att jag har tagit lärdom av det som hänt. Om jag får en ny chans kommer jag att vara betydligt mer försiktig i framtiden och göra mitt bästa för att säkerställa att liknande missförstånd eller situationer aldrig uppstår igen.
Är en Exemplarisk spelare har varit det innan denna återgärd så hoppas det går att lösa.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Detta beslut fattades av de krimansvariga eftersom jag satt under behandling i VC och min skärm fortfarande var på. Jag hade dock tryckt på “G” för att skicka en nödsignal till en sjukvårdare, men jag förstår i efterhand att situationen kunde uppfattas på fel sätt. När sjukvårdaren kom pratade och skojade vi som vanligt, vilket ytterligare kan ha bidragit till missförståndet. Jag vill uttrycka att jag har full förståelse för varför åtgärder vidtogs och jag respekterar de regler och beslut som finns på servern. Det har aldrig varit min avsikt att bryta mot reglerna eller förstöra rollspelsupplevelsen för andra spelare. Om mitt agerande uppfattades som felaktigt så ångrar jag det verkligen och tar ansvar för att jag borde ha tänkt mer på hur situationen kunde tolkas från andras perspektiv. Under de senaste tre veckorna har jag dessutom tagit ledigt från mitt jobb och jag har verkligen sett fram emot att kunna spendera min fritid på servern och fortsätta mitt rollspel. Servern betyder mycket för mig och jag uppskattar gemenskapen och tiden jag får lägga på att skapa roliga och seriösa scenarier tillsammans med andra. Jag gör därför denna ansökan med stor respekt och ödmjukhet i hopp om att få en ny chans. Jag skulle vara oerhört tacksam om ni kunde överväga att sänka eller ta bort mina poäng. Jag lovar att ta lärdom av denna händelse och vara ännu mer försiktig framöver så att liknande situationer inte uppstår igen.
Har du bevis som stödjer din överklagan?
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja