Accepterad shmurda762 | Medlem ansökning [RecLxss] [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shmurda762

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ibrahim

Vad är ditt discord namn? shmurda762#3908

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter shmurda och är 22 år gammal. en gång var det en ung man som hette shmurda som hade en tuff barndom. Han bodde i ett fattigt kvarter och hans föräldrar kämpade för att klara sig. De arbetade långa timmar på lågavlönade jobb och hade ofta inte tillräckligt med pengar för att köpa mat eller betala hyran.
Som ett resultat var shmurda tvungen att klara sig själv mycket av tiden. Han lärde sig att vara tuff och påhittig, och han fick en tjock hud eftersom han ofta blev retad och mobbad av sina klasskamrater. och shmurda byggde upp sig genom kriminaliteten och är en ensam varg hans dröm är att bli en knarkkung och en affärsman.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer inte att försöka vinna vartenda scenario och kommer sprida glädje och skoj. jag kommer att bygga upp ett gäng och dedikera mig till gänget. jag kommer att göra många bra scenarion där det är roligt för båda parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att inte bara jag ska vinna och båda parter ska ha roligt inom RPen. ett exempel är att om jag gör ett rån ska jag inte ta bästa bilen och bästa vapnen och många gisslan. så polisen också har det roligt och lättare att fånga mig. ett till exempel är att om jag har krig mot ett annat gäng så ska jag inte bara gå och skjuta mot dem hela tiden utan vi kan göra förhandlingar och kidnappningar så att vi förbättrar RPen.

Hur hittade du Unive? genom en vän som är med i servern och streams.

Vidare till muntlig, lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka