Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198854041916/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tyra
Vad är ditt discord namn? Little Fat Guy#2284
Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktäer heter Margareta. Hon är född 70 alltså är hon 50 år hon har nyligen blivit diognaserad med bröst cancer och har inte så långt kvar att leva. Hon tänker ändå leva livet fullt ut. Hon tycker om lite snusk.
Varför ska just du bli whitelistad? för jag bidrar med bra rp och är jävligt rolig
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är den största och bästa svensak servern och vill verkligen spela seriöst på den
Hur hittade du Multistaden? genom en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Tyra
Vad är ditt discord namn? Little Fat Guy#2284
Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktäer heter Margareta. Hon är född 70 alltså är hon 50 år hon har nyligen blivit diognaserad med bröst cancer och har inte så långt kvar att leva. Hon tänker ändå leva livet fullt ut. Hon tycker om lite snusk.
Varför ska just du bli whitelistad? för jag bidrar med bra rp och är jävligt rolig
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det är den största och bästa svensak servern och vill verkligen spela seriöst på den
Hur hittade du Multistaden? genom en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej