Nekad Shitler | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shitler

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198854041916/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Shitler

Vad är din discord tagg? Little Fat Guy#2284

Vem var det som bannade dig? Frida

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft, lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag knulla en person vid garaget, men jag lallade inte det var det mest seriösa och kåtaste knullet jag haft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min väninna och eftersom att vi båda är singlar och kåta jävlar tänkte vi att vi kunde knulla varandra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag borde väl inte knullat in public men jag tänker det händer ju ganska ofta i verkligheten oxå så tycker att jag bara borde fått en böter eller åkt i fängelset

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången så spawnades jag död och prata vilket man inte kan när man är död, vet själv inte riktigt vad som hände. Andra gången sa jag tank till en staff som hjälpte mig vilket var ooc ingame och sista gången var jag nog lite oseriös. Nu tar jag servern på allvar och kör seriöst. Fjärde gången var för RDM men den var felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Knulla hemma :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att sluta knulla alla jag träffar.

Har du läst våra regler? Ja

Varför rollspelar du på det? Tycker inte du att de är lite suntförnuft att rollspela på något sådant på offentliga platser?
Det är ju lite märklig rollspel att göra så?

Det är ju skit vanligt med blottare, tycker bara att jag borde åkt i finkan

Jo men bara för att de är vanligt betyder de inte att de är okej att göra här på multistaden.

Vi har vissa regler att förhålla oss till här på multistaden, och förhåller man sig inte till dessa så är det en uppenbarhet att man blir avstängd för de saker vi staffs anser vara felaktigt.

Du får göra en ny överklagan om några timmar då du precis vart bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka