- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198812055003/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? 'Shipzyyy^#6441
Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 1999
Berätta om din karaktär. Jag är en man utan fru och barn som älskar bilar och vill gärna söka något bil relaterat jobb inom servern.
Varför ska just du bli whitelistad? Kommer att bidra med skratt och roligheter
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För mina polare kör på den och hade velat få bättre jobb och ha mer roligt
Hur hittade du Multistaden? Många vänner är aktiva och tyckte jag skulle börja, därefter rekommenderade dom multistaden till mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bara ha kul och skaffa snygga bilar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte direkt, som sagt så rekommenderade mina vänner denna servern när jag ska börja köra och har lärt mig en hel del från dom.
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? 'Shipzyyy^#6441
Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 1999
Berätta om din karaktär. Jag är en man utan fru och barn som älskar bilar och vill gärna söka något bil relaterat jobb inom servern.
Varför ska just du bli whitelistad? Kommer att bidra med skratt och roligheter
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För mina polare kör på den och hade velat få bättre jobb och ha mer roligt
Hur hittade du Multistaden? Många vänner är aktiva och tyckte jag skulle börja, därefter rekommenderade dom multistaden till mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bara ha kul och skaffa snygga bilar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte direkt, som sagt så rekommenderade mina vänner denna servern när jag ska börja köra och har lärt mig en hel del från dom.