Accepterad Shipzyyy | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shipzyyy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198812055003/

Ditt Hex-ID: 110000132c545db

Vad är din discord tagg? Shipzyyy#6441

Vem var det som bannade dig? Akam_P

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag visade mina håriga bröst för min kompis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och Denko flörtade med varandra på 2 olika sidor av ett fönster inne på sara då jag valde att ta av mig ett plagg och flörta vidare så blev jag bannad i 10 dagar för "lall"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att det låg lite lall bakom det hela men jag ville bara göra ett roligt scenario utav det eftersom vi flörtar med varandra ganska ofta. Och jag antar att jag gjorde fel att göra det på ett sådant öppet ställe

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste var falseban och innan dess så var det en halv ooc ban då jag råkade miss uttala mig väldigt dåligt i ett RP scenario. Har tänkt väldigt mycket på mina ordval ingame och har aldrig det låtit hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta av plagg "in the public" utan flörta med han vid sidan istället då det kan vara konstigt inför andra människor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aaa som sagt har lärt mig att inte ta av mina plagg runt andra folk utan bara göra det framför min kompis i framtiden. Sen så kommer jag även tänka efter 2 gånger innan jag gör saker.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka