Accepterad shintrim | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shintrim

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121083038/

Vad är ditt namn i verkligheten? konny

Vad är ditt discord namn? jaaackeee#4797

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 1989

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan bengtson och är från Grekland, han är 21 år gammal föddes under en varm somar 21 juli 2000. Då Föddes Johan bengtson han bodde hos sina biologiska föräldrar. Han hade även 2 syskon som dog under ett krig dom hete Mikael och Abdi. Under Johans barndom hade han bra kontakt med sina föräldrar och respektive syskon. Under tonåren brukade 16 åriga Johan och hans två 14 åriga tvillingbröder göra inbrott och liknande och jobba åt gäng kriminella med eventuella transport rån som vi utförde under tiden en transport skedde. En dag skulle vi göra ett rån på en transport medans lastbilen åkte med godset skulle vi lägga hos på våran bils motorhuv och sedan ställa oss upp och svetsa upp låset för att ta oss in i lastbilen. Det slutade med att jag, Mikael och Abdi blev tagna av polisen då någon ringt in för det har sett oss göra detta. Socialen blev inkallade angående transport rånet som vi försökte utföra. Jag hamnade hos en fosterfamilj då mina föräldrar ansåg mig inte tillämplig nog till att kunna vara kvar iGrekland. Mitt nya hem där jag skulle bli bosatt var Unive, de fosterföräldrar jag bodde hos var inte schyssta mot mig och mina bröder. Dem hade egna barn och särbehandlade oss och lät oss inte få till del av dyrare mat och kläder och näst intill spottade på oss. Jag, Mikael & Abdi bestämde hos för att fly från hemmet. Vi planerade under flera dagar att förstå busstiderna vi kollade ständigt ut genom fönstret för att se vilka tider bussen passerar efter ett par dagar insåg vi att varje halvtimme åker det en buss förbi. Vi gjorde oss redo dagen efter att fly. Vi tog med oss våra grejer. Vi gick ner till busshållplatsen under natten då vi kunde höra våran fosterpappa Adrian snarka då visste vi att det var lugnt att han låg och sov. Busshållplatsen var nära huset vi sprang ner och väntade på bussen.Vi åkte till tåg station och sedan iväg långt upp mot Sandy Shores med tåget vi klev på. Då jag gick av tåget och mina bröder också av. Då ser vi blått ljus vi alla 3 börjar springa mot varsitt håll. Jag kom undan jag la mig i en buske och väntade ett bra tag tills jag inte hörde sirenerna längre. Sen denna dagen har jag inte sett mina två bröder.

Johan 21 år gammal arbetslös har inget hem och levt på gatorna i 11 år nu. Den ända utvägen för mig nu var att ta mitt kriminella liv till en början jag ville fortsätta med det jag och mina bröder gjorde under tiden vi var som mest kriminella. Jag försökte få tag i personer som kunde ge mig jobb som kriminell. Detta var svårare än vad jag trodde. Jag bestämde mig för att skaffa ett äkta jobb som mekaniker hos Mekonomen. Jag var äntligen lycklig men fick sparken bara några dagar efter. De ansåg att jag var för smutsig för att jobba där då de fick reda på att jag inte har något hem och mitt DNA vart jag är ifrån. Jag sökte mig till de kriminella kretsarna igen där jag hittade schyssta vänner som jag kunde lita på. De försörjde mig med mat och vatten jag fick tillgång till en säng i deras kriminella gäng hus. Sen denna dagen har Johan levt så här ett bra tag. Inga stora inkomster, ingen kontakt med sina bröder eller föräldrar. Johans liv håller på att gå under.
Jag kommer att bidra med extrem hög RP nivå och utvecklade scenarion som kommer att göra så att servern kan utvecklas på ett positivt sätt, Min RP kommer att sträva efter att kunna höja min och andras RP nivåer för att utveckla Unive som server. Jag tycker också att kriminaliteten gör det en möjlighet och påbörja större scenarion som gör att serverns riktpunkt angående scenarion kanske blir högre. Jag har testat på en hel del men vill få en riktigt bra och rolig RP som kan bidra med mycket. Jag spelar inte för makt eller liknande mitt mål är att ha kul och kunna RPA och skaffa vänner på servern på ett fungerande sätt som håller sig till alla serverns regler och rekommendationer. Ett exempel på större RP scenarion är ju att man kan göra till exempel göra butik rån & bankrån. Detta gör att man kan även utveckla sjukvårdens RP och självklart polisens RP.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att kunna få bra jobb och jälpa till mer i stan och kommer ta unive till 100%

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag vill få bättre jobb så att jag kan jälpa till mer i staden med mer menings fulla jobb

Hur hittade du Unive? twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa ett nice och bra jobb som hjälper till mycket i stan

Vad har du som mål att uppnå på Unive? för att få bättre jobb som kan hjälpa till mer i stan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag kommer vara veldigt aktiv jag har spelar på servern nu några dar och kommer ta det på 100% alvar

Vidare till muntlig intervju, ger dig en chans även fast beskrivningen av dina mål är lite för kort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka