Accepterad Shinima | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shinima

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: Shinima

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/LugnaPuckar

Vad är ditt namn i verkligheten? Dan

Vad är ditt discord namn? Shinima#1823

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som har vuxit upp under trasiga förhållanden och söker tröst och brödraskap inom ett gäng som han alltid ställer upp för, hans barndomstid har varit i samhällets mindre omtyckta områden "Orten" så hans sociala beteende mot allmänheten kan vara skrämmande ibland och troligtvis hotfullt.
Just nu är han 26 år gammal.
Hans intresse är att gymma,boxning och att samla på olika slags typer av klockor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med att spela min karaktär som att det var i det verkliga livet, med massvis av känslor samt humor.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Svårt att säga, men min karaktär kommer få polisen att ha ett väldigt intressant rollspel.

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 20 timmar

Hur hittade du Multistaden? Första servern som jag hittade när jag startade Fivem och blev fast direkt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Multistaden har varit min första.

Bra ansökan. Utveckla gärna lite till på Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? och Varför ska just du bli whitelistad?

håller med eprox, utveckla lite så kommer denna ansökan se bättre ut.

Tack för din Whitelist Ansökan. Din Whitelist Ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Whitelist Ansökningar Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka