Accepterad Shinima | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shinima

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: Shinima

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lugnapuckar

Vad är din discord tagg? Shinima#1823

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Permbannad för Failrp,fearrp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det finns ju två sidor på ett mynt, jag blev permbannad för att jag sprang ifrån skottlossning och ingen av kulorna träffade ens mig, om jag hade blivit träffad skulle jag trycka på "U" så att min gubbe föll ihop men då kommer en Mod och permbannar mig utan att jag ens får säga ett ord.
Jag är van att man har en diskussion om någon tycker det blir failrp/fearrp men i detta scenariot blev jag bara permbannad direkt.
Om någon börjar skjuta på en "irl" klart som fan att man inte står still och tar emot skotten, man springer ju för sitt liv.
Sen kan man också tänka på att alla i verkliga livet kan inte hantera en pistol menat mot att inget av skotten träffades.
Men om det är så servern vill ha det så ber jag om ursäkt för failrp/fearrp
Det känns lite som powerabuse att bli permbannad utan talan.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ignorera människan och ej provocera honom så att han drog upp sin pistol, men jag tycker det är jävligt fult att folk kommer och hoppar in i andras scenario och leker gangster. och behandla individer på servern som trash.
i verkliga livet skulle folk ej gå runt och kalla en busunge för ens existens.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vissa admins/mods etc, inte vill höra bådas version av scenariot
Men jag har lärt mig att jag ska undvika människor som kallar på admins/mods bara för att de kan/ är nära kontakt med dem.

Har du läst våra regler? Ja

Tycker den ser väldigt välskriven och du beskrev vad som hände bra. Får se vad en staff säger men för mig ser den riktigt bra ut:)

Mvh. cronix

@SkalleKatten som valde att dela ut din ban, eftersom jag ej var delaktig vid scenariot så vet jag inte vad du gjort eller hur SkalleKatten reagerat över scenariot.

Därför får Skalle ta beslut om eventuell unban.

Mvh,
AprimoX

Godkänd. Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka