Nekad SHENIX | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SHENIX

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410002963/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Persson

Vad är ditt discord namn? SHENIX #7316

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Bengt Larsson och är 22 år gammal. varit i stan ganska länge. har ett stort intresse för bilar och att prata med folk och hjälpa folk om dom behöver hjälp. känner inte jätte många men har några kompisar jag brukar åka runt med i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla min rp och min karaktär. jag är en glädje spridare och gillar att prata med nytt folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är en bra surver. glada och snälla människor. mycket folk o massa mer

Hur hittade du Unive? jag spelade med mina vänner och sen så tänkte vi spela FiveM och så såg vi unive och sen har jag spelat på unive så mycket jag bara kan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? utveckla och bli bättre på roleplay

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att få ett job och uppnå mina mål i roleplay

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. spelar bara på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Tillbaka