Inaktuell SHENIX | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SHENIX

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander persson

Vad heter du på discord? SHENIX #7316

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? när jag är hemma från skolan och träningar. typ mellan 16.00-18.00/18.00-22.00

Berätta om dig själv jag e en person som spelar väldigt mycket dator och tränar och är men vänner

Vad skulle du göra om du blir staff? börja jobba på et bra jobb och spelat mycket mer på unive som jag vill göra. och bli bättre på rp:a än vad jag är

Hur länge har du spelat på Unive? några månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? för att jag gillar unive väldigt mycket och jag vill utveckla mig på servern unive

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag vet inte vad man kan göra när man är staff så det är lite svårt att veta

Har du några tidigare erfarenheter? nej

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan inte så många kommandon men jag håller på att lära mig kommandon ifall jag blir staff

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag vissa saker

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? ja spelar inte fiveM om jag inte spelar på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Tillbaka