Accepterad Shell Tegelsten | Medlem ansökning [W!BO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tysk1

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027913357

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin Eneflod

Vad är ditt discord namn? A$tic#8585

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2008

Berätta om din karaktär. Shell Tegelsten är född 1995 den 23:e november. Shell är en kille som har vuxit upp med fattigdom, han och hans familj hade inte råd med mat hela tiden. därför började Shell sälja droger för att kunna ha råd med mat och kunna försörja sin familj. Shell har alltid varit den snälla killen i kompis gänget, han var omtänksam, snäll, tänkte alltid på andra. Shell älskade också att mecka med bilar alltså från att pimpa bilar till att fixa och laga bilar. han ville också börja och jobba med att göra dessa saker alltså att jobba på mekonomen, SCstyling eller Vianor. men sedan så ändrade Shell sig, han ville starta upp ett nytt kapitel i sitt liv alltså att vara kriminell. Så Shell åkte till första bästa gäng han kunde hitta och gick med de. han fick snabbt lära sig att skjuta med vapen och hur han ska hantera vapen. han blev kompis med många inne i gänget som han kunde råna folk med han kunde ha det kul med de osv. sen när han vaknade en morgon så hade någon ringt hans telefon, det var ett okänd nummer men Shell bestämmde sig att ringa tillbaka och dom svarade och sa Vi har din bästa kompis och du ska ge oss 100k tills på fredag ge oss pengarna vid berget. Så han la på och sprang sedan ut för att hitta några medlemmar från hans gäng och hittade några han kunde åka dit och skjuta de som hade tagit hans bästa kompis. Så Shell och hans gäng kompisar åkte dit lite tidigare för att kunna ställa upp och gömma sig så dom inte såg dem direkt när de kom. sedan såg de en bil som svängde in till dom och såg Shell bästa kompis kliva ut ur bilen med en ögonbindel och en tröja i munnen så han inte kunde prata. tre andra personer kliver ut ur bilen för att rikta på han så att han inte sprang iväg. efter 10 minuter så ringer de Shell och säger Kom hit NU!. men precis då när Shell la på så började de skjuta mot dem. alla blev skjutna för utom Shells bästa vän som klarade sig genom hela skottlosningen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill hjälpa att utveckla servern och jag kommer bidra med svin bra rp. och man kan använda blocket och twitter vilket kommer bli roligare och sånt. det här är också den bästa rp servern jag kan hitta. jag har också sätt att det finns bra carmeets så jag vill åka på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med hög och rolig rp nivå då jag tidigare spelat på servern och andra servrar innan. Jag kommer också att se till så att min omgivning får rolig rp. Jag kommer också att bidra med roliga scenarion. Jag kommer också se till att båda parter i ett scenario får rolig rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder ungefär att man ska RP så bra man kan och göra Scenariot så bra och roligt för bägge parterna och inte bara för sin egen vinning.

Hur hittade du Unive? Tiktok, youtube, fivem och Vänner

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir du automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka