Nekad SheldonAdolfsson | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SheldonAdolfsson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? abbe

Vad är ditt discord namn? exe.1234234241313

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Tim Falck. Tim är 24 år gammal född 2000-06-13, Tim har en mamma en pappa och en syster, Tim är en energifull kille som gärna är med vänner. När Tim växte upp så var han inte den snällaste barnet på gatan, tim gick runt och mobbade andra barn men som sämst så hade han dåliga betyg, han hade aldrig några bra betyg och dom kompisar han hade börja lämna han, Efter högstadiet börja han skärpa till sig. Han började jobba med sin pappa på Falck och började skaffa vänner. Han började vara snäll och var inte samma som förut, vid 18 så skaffade han sig en bil och vela åka runt lite med sina kompisar, men det gick inte som planerat. Tim körde lite olagligt och krockade in i en svängbarriär, hans kompis dog, Tim överlevde med något brytet ben men hans kompis hade inte lika mycket tur, Tims kompis dog och Tim var nedstämd, Tim var ledsen i mer än ett år och kunde inte ta upp sig själv från det, Tim har aldrig glömt det och kommer aldrig göra det. Tims framtidsplaner är väldigt mixad, Tim har tidigare jobbat som bilmekaniker så det funkar alltid men han har lärt sig cpr och annat så han kanske blir sjukvårdare istället. Men det får framtiden säga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra social rp och jag kan ha det roligt i rpen jag kan göra den rolig och hitta på bra senario till rp nivån

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan förlora ett scenario, t.ex om jag är i ett gängkrig och jag kommer bli avrättad måste jag ta det och inte försöka komma ur situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp jag har spelat rp sen 2022 på og unive och jag har 3000 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?", skriv en egen "Berätta om din karaktär." och "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka