Accepterad Shelbyyy08 | Ban överklagan (MUDDI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shelbyyy08

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/FakeBand1ten/

Ditt Hex-ID: 110000148476d04 (Hex)

Vad är din discord tagg? Emillllllll#8821

Vem var det som bannade dig? Muddi

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blvit bannad pga rasism ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffen bannade mig för att jag fick en invite på ett spel flera gånger den kvällen och då blev jag arg. Jag sa jävla invite halvt i micen så det hördes typ halva ordet och då misstänkte staffen att jag sa ett rasisitkt ord. Jag förstår den staffen från hans sida för han vet ju liksom inte vad jag säger och det låter ju lote som att jag säger ett ord man ej ska säga så förstår han verkligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va vid Militärligan och skulle skapa fred med dom då vi har krig med dom jag va med i nortenos. DÅ så får jag ett pm av muddi hoppa support omgående. Och jag gör det han säger då att jag kommer bli bannad för rasism och dåp drog han alla mina roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från min sida skulle jag säga att den va felaktig då jag sa ej detta ord men det lät som det, Så då kan ju liksom Muddi inte höra vilket ord jag sa.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte hålla in push to talk samtidigt som jag pratade. OBS: Jag tänkte inte på att jag höll in för att jag har ny push to talk knapp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag kommer att vara extra försiktig med att hålla in min push to talk knapp då det kan bli ooc samt det kan höras som annorlundare ord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Godkänd. Jag litar på dig nu för det du säger kan låta rimligt men tänk på vad du gör. Välkommen in igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka