Accepterad Sheffery | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198165942886

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Sheffery#7206

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min käraktär heter Ozzy Uchiha och är 21 år gammal. Född 2000-08-28. Han älskar bilar och oftast de som går lite snabbare än de orginella. Han har svårt för fartdårar och har själv svårt att hålla koll på alla traffik regler. Han blev adopterad när han var 3 år eftersom mamman blev dumpad och sen inte hade tillräckligt med pengar för att kunna uppföda Ozzy till sitt maximum. Han var född i en by men eftersom han blev adopterad blev han uppvuxen i en mellan stor stad. Eftersom han var adopterad så blev han mobbad i skolan och därför hade han svårt att fokusera sig i skolan utan att de andra barnen skulle vara på honom och mobba honom. När han blev 18 år tog han flyget hit och nu har bosatt sig här i en lägenhet i 3 år och skaffade jobbet som reporter!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har kört på den här servern nu ett tag med Ozzy och har haft en bra uppfattning av servern och tycker den har bra rp och den är bra gjord och bra regler. Sen finns det mycket man kan göra när man är medlem då tex att man kan få bättre jobb som ger dig mer pengar. Jag vill också ta min rp till en högre nivå så att rpen på servern blir ännu bättre!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att hur bra communiyn är uppbyggd och hur rpen är på en hög level så att det blir ännu roligare att köra på servern utan att folk lallar runt och förstör alla andras expierence!

Hur hittade du Unive? Mina kompisar har kört fiveM ett tag nu och jag skaffade det själv och eftersom dem körde på denna servern så joinade jag för att se hur bra rpen var på servern och den var hög rp och då fastnade jag för denna servern för att jag tyckte den var bra och rolig!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få det ännu högre så att den förbättras för att kunna rpa ännu bättre så att jag får mer förmåga inom rp!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål just nu är nog att försöka få medlem eftersom man kan få många mer möljigheter att göra olika grejer så mitt mål är att få medlem så jag kanske kan ansöka till mekonomen och om det inte går så kanske jag kan ansöka om krim rollen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka