Nekad Sheffery | Chef-jobb ansökan[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Groove street pizzeria

Vad heter du IRL? Oskar

Vad heter du på discord? Sheffery#9925

Hur gammal är du? 14 fyller 15 28 augusti

Hur länge har du spelat på Unive? Nästan ett år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att det blir aktivt jämfört var det var sen innan. Jag kommer ta grejer till hands och kommer göra att jobbet är roligt och att dem som rpar inom jobbet och som bemöter detta rpande ska ha kul och kunna skratta! Jag skulle fixa om rollerna inom pizzerian och detta göra så det blir mer organiserat! Jag vill ha detta jobbet för att det skulle vara kul och jag skulle fixat till det! Om jag skulle gå med gäng som jag har planer för så skulle jag gjort så att gänget skulle kunna jobba på pizzerian som gör att det blir mer arbetare och det blir rolig rp! Det blir då mer aktivt och bara allmänt bättre. Jag ska se till så att det inte blir något lallande inom detta yrket utan att det ska ta seriöst och inte massa lallande! Jag kommer lägga ner min tid för att få det så bra som möjligt för att få rpen till den bästa för att det blir roligare både för mig,dem som jobbar där och dem som bemöter

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har absolut inga erfarenheter inom att jobba inom pizzeria på unive men det går alltid att lära sig och det kommer vara kanske lite svårt i början men som jag sa i början så är jag en väldigt driven person som gillar att göra saker och detta skulle varit skit kul för både mig och dem andra som kommer rpa och jobba där men även dem som rpar och bemöter denna unika rpen som jag kommer försöka uppnå! Jag kommer försöka göra jobbet så roligt som det går!

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja!

+rep tycker du hade passat som chef och du är väldigt aktiv och snäll hade passat som pizza chef mvh

Tillbaka