Nekad Sheffery | Ban Överklagan (waguchampangemode#4787)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165942886/

Ditt Hex-ID: 11000010c426266

Vad är din discord tagg? Sheffery#9925

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Bild på banmeddelande: wagum.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fearrpade när en grabb riktade glock på mig och min kompis. Han riktade på 2 pers samtidigt så jag bestämde mig för att springa bakom bilen och dra fram min glock och skjuta ner honom i självförsvar. Detta gjorde jag för att jag trodde han riktade på föraren men det visade sig att han faktiskt riktade på mig! Detta gjorde så att det blev fearrp och detta var jävligt dumt av mig och jag har lärt mig en läxa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle köpa reprationskit på en butik och sedan kom dessa grabbarna och försökte snacka med oss men jag var riktigt förbannad ingame för det hade skett en grej innan det och jag sa att dem skulle flytta på sig och sluta leka allan ballan. Så dem blev arga och började jaga oss när vi åkte där ifrån och sedan pittade sönder våran bil. Han hoppade sedan ut ur sin bil och riktade på mig och min kompis. Jag hoppade ut och höll uppe händer och sedan sprang runt bilen för att dra upp min glock. Jag drog upp den och började smälla honom. Vi kidnappade sedan denna grabben och förhandlade. Sedan fick jag hoppa support och blev bannad för fearrp samt fick 2 krim varningar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel av mig, men det var svårt att se vem han riktade på från min synvinkel. Jag trodde han siktade på han som körde så jag tänkte jag var fri och kunde dra upp min glock och agera på självförsvar. Det visade sig att han faktistk riktade på MIG och därför blev jag bannad av fearrp. Detta var väldigt dumt av mig men ni måste förstå att det såg inte ut samma som från hans syn. Jag ber jätte mycket om ursäkt och vill bli unbannad då detta är min första bann på 3 månader. Jag vill kunna rpa igen och jag förstår att jag misskötte mig och detta kommer ej upprepas!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit svbannad några gånger men inte för något grovt utan råkat säga något ooc ingame. Sen blev jag bannad 2 dagar när jag var icke medlem för jag råkade hoppa på en gräsklippare på piren. Vilket var suntförnuft. Har också blivit bannad för lall en gång i 1 dag för vi lallade vid gäng huset och lallade om ens grabb kläder. Då blev han arg och började slåss så vi slog tillbaka. Då blev vi bannade för lall. En gång blev jag bannad för jag sa "ddos" ingame men det var riktigt misstolkat. Vi gjorde weed och så var det en grabb som frågade vad min kompis hette och ville ha hans telefonnummer. Så jag sa kan du inte busringa honom och göra honom rädd och säga att du ska hemsöka honom och ddosa hans mobil. Detta lät väldigt fel och jag blev unbannad efter support ärende. Detta var alla mina tidigare banns och jag har aldrig blivit bannad för något 2 gånger om. Detta var min första bann på 3 månader, snälla ge mig en till chans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara ha kapitulerat och låta honom kidnappa oss båda två även fast han var själv som riktade. Jag agerade bara i självförsvar då jag trodde han riktade på drivern. Det var väldigt dumt av mig men svår avgjort från min synvinkel vem han riktade på!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag alltid ska värna om mitt liv även om det är bara 1 person som riktar på flera. Detta kommer jag tänka extra noga på efter jag blir unbannad och rpar på unive igen. Jag kommer att rpa EXTRA noga på fearrp och tänka igenom allt jag gör innan jag gör något. Tänk först agera sen! Jag har lärt mig en riktigt lektion. Förstår att jag bröt något jätte dumt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår 100 procent! Tack för mig!

Tillbaka