Accepterad Sheffery | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165942886/

Ditt Hex-ID: 11000010c426266

Vad är din discord tagg? Sheffery#9925

Vem var det som bannade dig? Kinggovve

Bild på banmeddelande: bann.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skulle igenom en grind och sen använde jag en emote för att kunna komma igenom den men jag rpade att jag kröp igenom hålet som var i grinden men det kanske var lite dålig rp av mig. Jag rpar att min karaktär är ganska smal och är flexibel men jag kunde bara gjort det bättre och inte varit så lat utan bara sprungit runt istället. Fast jag rpade fortfarande på att jag kröp igenom hålen eftersom jag är rätt flexibel och smal. Samt stod min kompis på andra sidan grinden och hjälpte mig att komma igenom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi ringde in en bil och så var den bakom en mur och en grind som man inte kunde komma igenom så min kompis sprang runt och jag valde att rpa på att komma igenom grinden. Så jag väntade tills min kompis kom till andra sidan grinden och sen rpade på att jag kröp igenom hålen i grinden men jag använde en emote för att kunna komma igenom grinden och sen körde vi därifrån med bilen och då blev jag bannad för emoteabuse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, båda a och nej eftersom jag kunde ha gjort rpen lite mer bättre än vad jag gjorde vid detta tillfället. Jag skulle kunnat utveckla och gjort det lite mer bättre rp än hur jag gjorde det nu. Nu var det rätt dålig rp jag gjorde och jag skulle lätt kunna förbättra den vid detta tillfället istället för att vara så lat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit svbannad några gånger, några felaktig och några rätta. Jag har lärt mig genom att tänka på vad jag gör och tänka var det leder för konsekvenser. Jag har också blivit bannad i 2 dagar en gång när jag var icke medlem men alla lär sig. Jag råkade hoppa på en gräsklippare på piren av misstag och blev bannad för suntförnuft. Jag har också blivit bannad för ooc då jag sa "ddos". Jag och min kompis stod vid weedet med en annan grabb och han frågade om hans nummer. Så jag gav det till honom och så sa jag "Kan du inte busringa honom och säga att du vet var han bor och säga att du ska ddosa hans mobil" och detta lät väldigt fel. Men jag blev unbannad för det var ett missförstånd. Jag lärde mig av detta att jag ska tänka på hur jag ska formulera mig! Sen har jag blivit bannad för lall en gång men det var inte så grovt och rätt felaktig enligt mig. Vi var vid gänghuset och så satt vi och retade en grabb och sen slog han till mig och sa att jag skulle hålla tyst och sen slog jag tillbaka och blev bannad för lall. Detta är alla mina banns som jag kommer ihåg!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag kunde förbättrar min rp och inte varit så jävla lat. Jag ångrar extremt vad jag gjorde och jag vet själv att jag har bättre rp. Jag var bara lat och kunde gjort rpen mycket bättre med lite mer specifikt hur jag kröp igenom och lite att det var trångt och svårt osv. Men jag valde att göra det lätt och simpelt för mig för jag var lat. Detta var väldigt dåligt av mig!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska vara så lat när jag rpar och att jag ska rpa hela tiden med min 100 procent rp förmåga som jag vet jag har. Detta var extremt dumt av mig och kunde rpat mycket bättre än vad jag gjorde i stunden. Jag kunde gjort det väldigt mycket mer utvecklat än vad jag gjorde nu. Jag måste tänka på detta tills nästa gång! Jag vill göra få en till chans då jag bara har blivit svbannad 1 gång dem senaste 3 månaderna som var felaktig. Kommer komma förbättring inom snar framtid! Och det kommer ske genast!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår till 100 procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka