Inaktuell sheesh_bagge | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sheesh_bagge

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 17 Juni 2007

Vad heter du på discord? bagge#0243

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 225

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag efter skolan

Vad heter du? August

Hur gammal är du? 14

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? för att hjälpa till inom staden så mycket jag kan och ta hand om dom psykiskt sjuka människorna i staden som finns sen vill jag utvackla mig och vill pusha mina kollegor varje dag och se till att alla i staden känner sig trygga och får en bra plats i livet samt vill jag hjälpa minna kollegor jag kan ta hand om min disciplin och få varje person som finns att må bra dom ska vara tryga i staden dom ska inte var rädda för att nåt ska hända för vi finns alltid jag vill hjälpa satt min personlighet utvecklas samt att jag kan vara bra inom polisyrket.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska se till att alla i staden kan vara tryga och få bort allt hot mot människor få en bättre stad och se till att trafiken är bra satt inte nån människa skadas och att man kan ha radio disciplin och få en bättre stad och trygghet sen att kåren ska vara en bra plats för alla kollegor och alla medborgare sen ska att man ska få bort allt slagsmål och få en bra plats här man ska kunna vara ärlig inom yrket och göra rätt saker samt lyssna på det som gäller och att vi ska se till att man kan våga prata om allt.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet vad radio disciplin är och mer saker som jag inte kommer på nu men att man ska hålla en bra ton och inte vara rädd.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har jobbat på Securitas sen vet jag en hel del av yrket.

Hur är du som person? jag är ansvars full och gillar att skoja och kan ta en hel del kritik gillar att jobba med människor och få vara med kollegor.

Är det något vi bör veta om dig? nej inte just nu.

Tillbaka