Nekad sheesh_bagge | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sheesh_bagge

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 17 Juni 2007

Vad heter du på discord? bagge#0243

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 195

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag efter skolan som tillexempel 13:00 till 18:00 på vardagar sen på helger från klockan 09:00 till 02:00

Vad heter du? August

Hur gammal är du? 14

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja det ärjag

Varför vill du bli polis? för jag vill få en ny utmaning jag har jobbat på securitas och jag vill gjälpa så många i stan som möjlig jag vill lära känna nya människor och utväkla mig som person och min kunskap jag vill hjälpa mina kollegor inom polisen och alla i stan för mig är allas trygghet det viktigaste för mig sen mina kollegor vill jag också skydda

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska se till att stans trygghet är bra och hjälpa så många människor sen är det inte för mig i alla fall att få skuta med mitt vapen utan att få så mynga personer att känna sig trygga i staden och alla är förräknar en plats i värden/livet och alla är välkomna in i staden som jag blev sen alla poliser hjälper till och det vill jag också jag vill uppfinna min dröm inom unive

Vad vet du om yrket i helhet? ja det skulle jag säga

Har du några tidigare erfarenheter? jag har jobbat på securitas så jag tycker jag har erfarenheter

Hur är du som person? jag är en snäll rolig kan ta kritik från personer och vill allas bästa gillar och spela hockey och vara med vänner och min hund å min familj

Är det något vi bör veta om dig? nej inte nu men jag kontaktar om ni behöver veta något nytt tack för att ni finns

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka