sheesh_bagge | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sheesh_bagge

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171856398/

Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? bagge#0243

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2007

Berätta om din karaktär. han heter Andreas Olsson och är född 1999 den 5 mars han är en snäll och rolig person och han gillar allt med sitt liv han är född i jönköping och hans pappa är från skåne nu lever han som att inte vart något bättre han har en bror som heter bärt hans föreldrar heter jocke och amanda men dom finns nu inte dom blev gammla hans mamma dog av cancer tråkigt nog hans pappa var 86 år gammal men han var fortfarande lycklig pappa han levde hos sin pappa några år innan hans pappa dog utav en sjukdom men för det så förändrades inget av hans lycklighet så han började på fotboll när han var ung han spelade enda tills nu han brinner fortfarande för det hans intresse är fotboll och bilar å såklart vänner och sin bror han jobbar som reporter nu men söker nytt han bor just nu på ett hotell han har inte så mycket pegar men han kan fortfarande ha kul han har jobbat hårt och köpte sig en dator och hitta vänner igenom sitt spelande hans vänner är jätte snälla han har verkligen sitt bästa liv helt enkelt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har en bra rp och har spelat på servern i nästan 3 månader eller lite mindre men jag älskar denna server och kan bidra med god rp sen är det inte så kull att jobba som reporter så vill hitta nytt och få en jätte bra rp och kan få utvecklas inom servern och min rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en ansvarsfull server som kan ta hand om sina spelare och kan ge feedback inom sitt rp dom har bra staff och allt e bra inom servern den är bara bäst.

Hur hittade du Unive? igenom en twitch streamer och mina kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna jobba inom meko och sen kunna försöka nå en rp nivå satt jag kan vara krim på servern och bidra med bra rp inom den här servern och utveckla mina roller kanske det skulle vara kull samt att jag ska nå en bra rp inom mitt agerande som tillexempel ett senario

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna vara en bra rpare och kunna kanske växa inom servern och jag vill nå mitt mål och kanske bli krim och staff vem vet men det är mitt mål.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det här är den server som har bäst rp och allt

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka