Nekad sheesh_bagge | Medlem ansökning [wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sheesh_bagge

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171856398/

Vad är ditt namn i verkligheten? August Alebark

Vad är ditt discord namn? bagge#0243

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2007

Berätta om din karaktär. han är 22 år född den 17 april 1999 han kommer från Sverige han är upp växt i en liten by utan för Jönköping han när Andreas var liten så var hans Föräldrar väldigt fattiga och han kunde inte få allt som hans vänner fick men han var alltid glad och snäll han har alltid varit en ärlig person när han blev 15 så fick han en moppe i födelsedags present och då drog han och hans vänner ut med mopederna han var så lycklig sen så kom det ett gäng som börja hota Andreas och han blev slagen och stulen varje dag så var han rädd men han levde vidare och kämpa sig igenom dom tuffa tiderna men han klarade det och nu 22 år gammal och älskar att leva han har massa vänner och sin borsa som heter bärt och han älskar bilar han är ka´nske inte den rikaste men han älskar att leva han kommer göra allt som han kan för att hjälpa alla människor och är mycket i stan för där brukar det vara snälla personer och han har nära till sin brosa bärt som jobbar på sjukhuset hans föräldrar blev skjutna av två maskerade personer sen dess har han och hans borsa levit tillsammans

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har ett seriöst RPande samt jag älskar alla runt om kring staden och jag har en twitch kanal runt 70 följare som jag brukar streama på när jag spelar på unive och jag kan vara omtänksam mot dom som har en lite tuffare dag. Jag RPar alltid seröst men gör det också roligt för medspelarna för meningen är ju att man ska ha det roligt. Men jag följer alltid reglerna ändå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en bra RP server med bra staffs och support, det finns liksom alltid någon staff/support online. Sen är det alltid någon online så man är aldrig själv inne så man kan alltid RPa vilket är riktigt kul enligt mig. Det verkar samt vara ett bra community med bra spelare. Det erkar samt vara en väldigt seriös RP men samt kul vad jag har sett från streams och youtube då.

Hur hittade du Unive? igenom (cosmo_bt)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och göra det kul för mina medspelare. Men samt göra det så seriöst som möjligt för en trovärdigare upplevelse. Jag vill samt lära känna massa personer. Bli bättre på att RPa. Så liksom bli bättre på att RPa än tidigare och att göra riktigt roliga scenarion för alla och mig såklart, jag hoppas också att kunna skratta åt något scenario också.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att min karaktär ska få ett sånt bra jobb som möjligt och bli riktigt rik, skaffa en massa nya vänner, så jag kan ha många kontakter inom staden. Sen framför allt att göra det kul för mig och alla andra på servern och kanske bli support eller staff i framtiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag älskar denna server och kommer alltid göra det och det här är den servern som är rätt för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka