Nekad sheesh_bagge | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sheesh_bagge

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? görans taxibolag AB

Vad heter du IRL? August

Vad heter du på discord? bagge#0243

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 136 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag tycker att ett chef jobb skulle passa mig och jag har sett att dom behöver chef och jag tycker att jag har en erfarenhet inom chef jobbet och ser roligt ut jag vill kunna hjälpa alla som behöver hjälp!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit taxi i en server som jag inte spelar på för jag hitta den här och den här servern är bäst sen har jag varit chef på servern inom taxi då

Berskiv din karaktär? han heter Andreas Olsson han är 22 och har en brorsa som heter bärt Bärt jobbar inom sjukvården och Andreas jobbar inte för tillfället han gillar bilar och motorcyklar han är mycket med sin brorsa och han gillar att vara glad och sprida kärlek varje dag han lever just nu på hotell och hänger mycket i stan och på piren han älskar taxi bolaget och åka bil.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag efter skolan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart den här är det bästa som finns och hockey då ha

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej kommer inte göra det

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka