Dubbelpost sheesh_bagge | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sheesh_bagge

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? August

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2007

Vad heter du på discord? bagge#0243

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla dagar mellan 14:00 till 18:00 eller mer det bror på vilken dag jag har träning men oftas sent på kvällarna

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 månader eller lite mer

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle bidra med en skön inställning och hjälpa servern se till att det är en bra rp nivå på servern skulle kunna se till att jag kan hjälpa staffsen i ett litet mindre scenario så dem kan ta det större jag vill kunna ta det som dem behöver hjälp med på ett seriöst sett och vara seriös mott alla på servern sen vill jag se att man kan sköta sig vid scenarion att det ska kunna vara en seriös rp nivå dem har.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att jag känner att jag vill ta nästa steg i unive och jag vill hjälpa till inom teamet som servervakt det känns som att jag kan bli en bra servervakt och se till satt det är en bra server hjälpa alla och teamet fixa allt som buggar på servern och hjälpa folk med deras rp också men det viktigaste är att jag kan sköta mig och respektera mina team vänner som servervakt ha en bra ton mot alla dem ska kunna känna att det är kul att spela på denna server jag vill att alla ska kunna känna sig trygga på servern och då vill jag kunna hjälpa till då.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? för att jag kan hjälpa vid nästan alla tillfällen jag kan kicka dem som inte sköter sig på servern och jag kan dva bilar som står i vägen det som lallar blir ju bannade såklart men jag kan alltid ta det som inte är så stora för staffsen ska kunna ta det större så tar jag dem mindre lall är inget jag tillåter eller att man inte kan sköta sig eller så.

Varför ska just du bli servervakt? för jag kan bidra till mycket till servern jag kan ta ärende på ett bra sätt satt alla kommer ut glada och förstår vad de elr vad som har hänt satt det kan göra det bättre nästa gång jag vill få bort all lall och dem som inte sköter sig på servern för det tillåter inte jag för då leder det till kick eller ban för dem jag vill få bättre rp på så många jag vill hjälpa alla med det dem behöver hjälp med så finns jag alltid där och att man kan pm vid nåt fel som har hänt.

Varför vill du bli servervakt? jag vill få bort allt lall och så på servern för det är ej okej jag vill kunna vara ärlig vid minna händelser och kunna hjälpa dem när det behövs jag vill att alla ska kunna ta det på ett bra sett när jag hjälper eller så sen kan man pma mig när som jag svarar alltid så fort jag kan för att hjälpa dem satt det kan rpa bra eller när något har hän för då finns jag och alla andra sv och staffs.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto [id] man går till någon /bring [id] man tar hit någon /spectate man tittar på andra spelare /spawnitem man spawna saker /spawnobject man spawnar saker ex. radio /sqlban [id] man bannar spelare /sqlsearch man kollar upp folk för att kanske banna /kick man kickar någon /revive man revive någon som är död /sqlbanhistory man kollar hur många bans personen haft /noclip man åker runt flygandes osynlig för att kolla rpandet /setjob man ger folk jobb /tpm teleportar till någon

Är du whitelistad på serven? ja det är jag och kriminell

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad 5 gånger men jag har lärt mig från dem och jag vet vad det är som gäller på denna server

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej univ i mitt hjärta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka