Nekad SHeep | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SHeep

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199002310912/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Sheep_Sheepson#7209

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sheep och älskar julen och därför har han en tomte luva hela året runt. Sheep är nu 18 år gammal och när Sheep var 15 år så lämnade hans föräldrar honom på gatan, För Sheeps föräldrar var alkoholister. Då fick han leva sitt egna liv och överleva. Det var svårt att klara det när jag kunde knappt tvätta mig och att kunna få mat o sova någonstans. Efter några år så hade Sheep råd med ett körkort och Sheep fick det. Tillsluta fick Sheep jobb hos postnord och kunde börja köpa mat och någon stans att sova. När Sheep blev äldre så blev han väldigt intresserad av bilar och nu har Sheep startat ett nytt liv här i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har letat efter någon bra svensk rp server och har då fastnat för den här serven, tycker det är väldigt kul att rpa och då vill bli medlem för att kunna ha tillexempel vissa jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ånga soFör det finns Många olika bilar och Många jobb som ser kul ut att jobba som. Mm alltid är online och som rpar bra. Jag har också många vänner som spelar på unive.

Hur hittade du Unive? Jag Kollade på twich och såg en streamer spela på unive och mina kompisar spelade på unive och så testade jag det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? för att sprida glädje, Lära vissa personer om bilar eftersom att jag är inne i bilar och bara ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få mina dröm bilar och att få ett bra och kul jobb som passar mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara i unive.

Tillbaka