Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/shdww/
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus
Vad är ditt discord namn? shdw#4340
Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yngve Mörk och är 51 år gammal. Yngve härstammar ifrån Finland där han var uppväxt med sin ensam stående mamma. Hans mamma hade ett grovt drog och alkohol missbruk vilket ledde till att Yngve sakta men säkert hamnade i samma bana. Yngve har alltid haft det svårt, med enbart sin mamma så har han inte haft en jätte bra uppväxt. Självlärd är bara förnamnet på Yngve, han har klarat sig extremt bra själv i livet. När Yngve var 28 år gammal så bestämde han sig för att flytta till Unive för att påbörja ett nytt liv alldeles ensam. Hans plan var att med flyttens gång skulle han enkelt kunna rehabilitera sig och undvika sina gamla missbruk, men det var inte lätt. Yngve har ett starkt intresse för bilar, men absolut inga nyare bilare. Yngve kan ha ett temperament med tanke på att han har blivit utsatt för mobbning i Finland under alla år han gick i skolan. Det var främst för att han enbart hade en mamma. Yngve skulle aldrig kalla sig själv för kriminell, han skulle däremot protestera för en legalisering av droger.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag skulle passa in extremt bra på Unive. Jag har ungefär 800 timmar på FiveM vilket jag skulle anse som en ganska bra tid med erfarenhet. Jag har varit en del av många olika servrar där jag bland annat har kodat och varit en del av deras staff. Detta var däremot ett tag sedan då jag tröttnade på att spela dator ett tag men nu känner jag att jag verkligen har kommit tillbaks. Jag är extremt trevlig och håller en högnivå av rollspel. Jag har en bra karaktär som oftast brukar få folk att skratta.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en server med ett extremt stort community med bra staff och en balanserad ekonomi. Alla spelare jag har stött på har tagit sitt rollspel extremt seriöst och försöker verkligen hålla en hög nivå. Där av är jag intresserad av just Unive.
Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis som har spelat på servern ett tag.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att underhålla. Jag vill kunna underhålla spelarna på servern och samt bli underhållen själv. Jag håller mitt rollspel till en så högnivå som möjligt. Jag skapar gärna så många olika scenarion jag kan, inte kriminalitet utan generella scenarion som kan uppstå i en daglig situation. Jag vill kunna utveckla mitt eget rollspelande samt utveckla min karaktär för att få en starkare pondus.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att bli en igenkänd rollspelare som alltid håller en högnivå av rollspel. Jag vill lära känna nya rollspelare som jag kan bilda scenarion med.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, jag har varit inne på Unive för jag känner att det är en bra server med mogna rollspelare på.
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus
Vad är ditt discord namn? shdw#4340
Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yngve Mörk och är 51 år gammal. Yngve härstammar ifrån Finland där han var uppväxt med sin ensam stående mamma. Hans mamma hade ett grovt drog och alkohol missbruk vilket ledde till att Yngve sakta men säkert hamnade i samma bana. Yngve har alltid haft det svårt, med enbart sin mamma så har han inte haft en jätte bra uppväxt. Självlärd är bara förnamnet på Yngve, han har klarat sig extremt bra själv i livet. När Yngve var 28 år gammal så bestämde han sig för att flytta till Unive för att påbörja ett nytt liv alldeles ensam. Hans plan var att med flyttens gång skulle han enkelt kunna rehabilitera sig och undvika sina gamla missbruk, men det var inte lätt. Yngve har ett starkt intresse för bilar, men absolut inga nyare bilare. Yngve kan ha ett temperament med tanke på att han har blivit utsatt för mobbning i Finland under alla år han gick i skolan. Det var främst för att han enbart hade en mamma. Yngve skulle aldrig kalla sig själv för kriminell, han skulle däremot protestera för en legalisering av droger.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag skulle passa in extremt bra på Unive. Jag har ungefär 800 timmar på FiveM vilket jag skulle anse som en ganska bra tid med erfarenhet. Jag har varit en del av många olika servrar där jag bland annat har kodat och varit en del av deras staff. Detta var däremot ett tag sedan då jag tröttnade på att spela dator ett tag men nu känner jag att jag verkligen har kommit tillbaks. Jag är extremt trevlig och håller en högnivå av rollspel. Jag har en bra karaktär som oftast brukar få folk att skratta.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en server med ett extremt stort community med bra staff och en balanserad ekonomi. Alla spelare jag har stött på har tagit sitt rollspel extremt seriöst och försöker verkligen hålla en hög nivå. Där av är jag intresserad av just Unive.
Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis som har spelat på servern ett tag.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att underhålla. Jag vill kunna underhålla spelarna på servern och samt bli underhållen själv. Jag håller mitt rollspel till en så högnivå som möjligt. Jag skapar gärna så många olika scenarion jag kan, inte kriminalitet utan generella scenarion som kan uppstå i en daglig situation. Jag vill kunna utveckla mitt eget rollspelande samt utveckla min karaktär för att få en starkare pondus.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att bli en igenkänd rollspelare som alltid håller en högnivå av rollspel. Jag vill lära känna nya rollspelare som jag kan bilda scenarion med.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, jag har varit inne på Unive för jag känner att det är en bra server med mogna rollspelare på.