Nekad Shazer98 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shazer98

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006456824/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Shazer98#4164

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Måns Karlsson 22 år gammal, är från en stor stad. växt upp med stränga föräldrar. Fick sitt första jobb som 16 åring på en livs medels butik och sedan söker jobb som mekaniker. Han är en väldigt lugn person som gillar att hålla på med fordon t ex. Crossar, mopeder, bilar. Han kommer till Unive för att bli mer framgångsrik och lära känna nya personer och ha roligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer vara med och göra servern bättre och roligare för andra spelare göra roliga scenarion. Jag vill utveckla mina kunskaper inom RP och vill börja spela mer Fivem och bara ha roligt med alla andra inne på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till serverns RP och följa reglerna som är satta. Om jag fortsätter köra mycket kanske jag till och med donerar pengar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att få andra spelare t ex. Mekaniker, bil försäljare, poliser, taxi, vianor att ha roligt och följa med i scenariona inte t ex. att inte fly från polisen varje gång du blir stoppad. Att vara mer detaljerad och utvecklad inom scenariorna

Hur hittade du Unive? En kompis visade mig servern och jag ville vara med och ha roligt på min fritid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka