Nekad Shayan | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gigabigga

Icke Medlem
Meddelanden
528
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? 12shayan12

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Stefan Andersson är en mycket trevlig person som är väldigt teknisk av sig och som har en vänlig personlighet. Med många års erfarenhet som mekaniker utvecklade han en stark arbetsmoral och en passion för att hjälpa andra. Med förmåga att hantera detaljer och tekniska problem har Stefan nu bestämt sig för att följa sin dröm och bli polis. Sedan några år tillbaka arbetar Stefan som mekaniker på en bilverkstad i Stockholm. Han ansvarade för korrekt underhåll och reparation av olika fordon och strävade alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Hans tekniska kunskaper och färdigheter gjorde honom till en eftertraktad mekaniker, och han var alltid snabb på att anta utmaningar och lösa komplexa problem. Han började ju då redan som liten att arbeta med sin pappa då han hade ett stort inresse för bilar, på detta sättet lyckades han lära sig mycket om hur bilar fungerar osv. Nu när Stefan flyttar till unive staden så ska han satsa på att bli polis och få ett tryggare samhälle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rollspel utvecklade scenarion som blir roliga för båda parterna i scenariot. Jag kommer bidra med bra aktivitet till servern samt att jag kommer försöka göra det så roligt som möjligt och göra så att spel upplevelsen blir så bra som möjligt för dem andra på servern. Då jag har rpat rätt länge nu så kommer jag bidra med välutvecklad rp till servern och lära de nya hur man gör osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad som innebär att spela för motpartens vinst i ett scenario menas att man inte ska spela för att vinna scenarion utan man ska göra det som gör att det blir bäst rp man ska inte bry sig om att vinna igentligen det ska vara oviktigt. Man ska sträva efter så bra rp som möjligt och framförallt att det blir så roligt som möjligt för de båda parterna i scenariot. Du måste inte vinna ett scenario för att det ska vara kul, man kan förlora ett tex rån man måste inte använda sig av dom bästa bilarna som man har bara för att vinna utan du kan bli tagen av polisen och på så sätt får rpa med nya personer och göra ett helt nytt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja powergaming omånskliga krafter, nlr new life rule inte komma ihåg något när du dött

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Du blev bannad igår. Ber dig därför att ansöka på nytt.
Du kan ansöka igen EFTER 8/1 17:30. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka