Accepterad .Shayan. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gigabigga

Icke Medlem
Meddelanden
528
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? Shayan#1683

Vem var det som bannade dig? @kabbeh

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig för att jag körde en bil som däcket hade gått sönder på, vilket är powergaming och inte realistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän körde och mina gängmedlemmar blev nedskjutna av ett annat gäng, då jag ansåg att dem var mycket fler än oss så tänkte jag att det ju inte är realistiskt att 2 personer sätter sig emot mycket flera personer, sen när jag ska köra iväg går mitt däck sönder och polisen var i området så jag tänkte att vi skulle ta oss där ifrån så snabbt som möjligt. Jag kör då med trasigt däck till mitt gänghus vilket låg relativt nära platsen för att kunna hoppa ut ur min bil på en säker plats, det är ju inte ralistiskt att köra runt med söndrigt däck och jag är medveten hur jag ska göra nästa gång men sen får du också tänka dig in i mitt perspektiv väldigt stressad mycket adrenalin jag känner att vi är underbemannade så vi drar vi hör polisen vilket gör att jag ännu mindre vill vara på platsen sedan kör jag till snabbaste säkra platsen och hoppar ur bilen. Jag kommer inte göra om detta igen utan jag skulle istället hoppat ur bilen och försöka göra scenariot på något annat sätt kanske gömt sig i någon buske eller liknande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej igentligen var det inte en felaktig ban eftersom man ju inte ska köra utan däck eftersom det inte är realistiskt och det är ju även powergaming. Jag tar på mig att det var jag som gjorde fel och att jag hade kunnat reda ut detta bättre men jag hoppas att du kan tänka dig in i min situation, jag kommer se till så att detta inte sker igen och att jag ska lösa det på ett bättre sätt nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för copbait förut detta för att jag körde förbi en civilare med en bil som jag skulle testa på motorvägen. Detta var ju en felaktig ban eftersom det inte gick att se att det var en polisbil och det är ju det som är meningen med civil bil att man inte ska tänka på där är en polis liksom. Sen kan man ju alltid kolla lite extra innan man kör förbi någon.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat hoppat ut ur bilen och försökt gömma mig eller något men jag tycker ändå att det var ganska kalt så det var svårt men jag hade iallafall kunnat försöka istället för att köra bilen. Detta var bara ett hastigt och dåligt beslut som jag kommer se till att inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska köra med en bil som har trasigt däck, som sagt så vet jag hur jag ska göra liknande scenarion i framtiden för att inga regelbrott ska ske och för att båda parterna ska få bra och rolig rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Hoppas du har lärt dig av ditt misstag och inte gör om samma sak igen.

Har din bil tappat fälgen så måste du stanna och ringa mekonomen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka