Accepterad .Shayan. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gigabigga

Icke Medlem
Meddelanden
528
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? Shayan#1683

Vem var det som bannade dig? TheoJ #1858

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tjuvkopplade min väns bil när jag var vid busshållplatsen vid torget, detta eftersom han hade qdött och jag skulle skynda mig in till sjukhuset och min bil var sönder så hade inget annat sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tjuvkopplade min väns bil vid busshållplatsen vid torget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban för att man hade ju inte direkt börjat tjuvkoppla en bil på torget, det var ett dumt beslut av mig och jag kommer se till så att detta inte förekommer någon gång igen. Men sen ifall man kollar från mitt perspektiv också att min vän är svårt skadad och jag vill få honom till sjukhuset så snabbt som möjligt så att han ska överleva, eftersom jag inte hade någon fungerande bil själv så valde jag att tjuvkoppla min väns bil alltså han som var medvetslös. Detta var ju lite dumt av mig men sen får man ju också tänka på hur långt man hade kunnat gå för att rädda en av sina vänner som man tycker mycket om och som skulle gjort allt för att man skulle överleva i en sån här situation.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för copbait förut detta för att jag körde förbi en civilare med en bil som jag skulle testa på motorvägen. Detta var ju en felaktig ban eftersom det inte gick att se att det var en polisbil och det är ju det som är meningen med civil bil att man inte ska tänka åå där är en polis liksom. Sen kan man ju alltid kolla lite extra innan man kör förbi någon.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta på att någon skulle köra förbi som var snäll nog att hämta upp mig eller ringa en vän och inte tjuvkoppla bilen eftersom det är sunt förnuft när man gör det på torget, detta hade dock kunnat leda till att min vän då kanske skulle dött vilket jag inte ville, men jag ska iallafall aldrig göra om detta så du vet det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska göra detta, der vbar bara ett impulsift och dåligt beslut jag tog och jag står för det och att det inte kommer att förekomma igen. Jag hade uppskattat ifall du kunde se dig in i mitt perspektiv för att jag hade gärna velat rpa nu på helgen då man inte kan göra det så mycket när det är skola.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka