Accepterad Shayan | Ban Överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gigabigga

Icke Medlem
Meddelanden
528
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? 12shayan12

Vem var det som bannade dig? Nizze

Bild på banmeddelande: Black_colour.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom jag hade allmänt dålig rp hela den kvällen samt för att jag pittade folk. Jag tror aldrig att jag har haft så dålig rp som jag hade den kvällen och det var riktigt dumt av mig det står jag på mig för, det som kan ha varit den största anledningen till att jag gjorde som jag gjorde var för dem gängen som var där bloods,top boys och askar had eåkt runt till oss hela den dagen och provucerat och skjutit mot vårat gänghus samt pittat oss så fort vi åkte ut ur vårat gänghus därför blev jag väl frustrerad på dom och gjorde samma sak på dem. Jag vet att detta inte är en rimlig eller bra anledning att göra som jag gjorde men det var iallafall varför och såklart så ångrar jag mina misstag o jag känner att jag tagit lärdom av dem då jag fick indragna alla roller samt 14 dagars ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja både mitt gäng (westside connections) samt dem andra gängen som var där bloods, askar, top boys åkte runt i bilar och pittade varandra och hade sig jag skulle säga att det är det sämsta scenariot jag har gjort elelr varit med i. Vi pittade helt enkelt varandra och sköt mot varandra vilket är väldigt tråkig rp om du frågar mig och jag kan inte nu i efterhand förstå varför jag gjorde som jag gjorde men jag kan iallafall säga att det är ganska svårt att få till ett bra scenarion när alla gör tråkig rp bara skjuter en när man försöker snacka med dom jag tror det var därför man blev så frustrerad och gjorde som man gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej inte en felaktig ban den var rätt han tog rätt beslut men som sagt så har jag försökt förklara varför det blev som det blev och jag kan säga att jag iallafall har tagit lärdom av dem återgerderna som jag fick för detta. Jag kan garantera dig att jag inte kommer göra något liknande det här igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit felaktigt bannad för copbait förut.
Det gick till såhär att jag testade en import som jag eventuellt skulle byta så jag tänkte att jag skulle provköra den på motorvägen då jag känner att det är ett rätt vettigt ställe att göra det på men då när jag kör med denna bilen så kör jag om någon wolkswagen civilbil vilket jag inte visste om var en civilbil och det är ju det som är meningen med civilbilar att man inte ska känna igen att det är en polis direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka ha bra rp med dom vilket jag inte vet ifall det skulle fungera jag testade i början och då verkade dom inte vilja ha någon bra rp över huvudtaget. Jag had ehelt enkelt bara kunnat ta det lugt inte pittat tillbaka och försökt prata med dom eller åka därifrån och skita i dom helt och hållet. Du ska veta att jag iallafall har lärt mig av denna bannen att bara för dom har dålig rp så ska inte jag också ha det utan att jag ska försöka ha bra rp så att dom också vill ha det vilket jag visste förut men jag gjorde helt enkelt ett stort misstag denna kvällen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har absolut lärt mig av detta scenariot eftersom dom återgerderna som jag har fått och sen när jag tänker tillbaka på hur scenariot blev så var det ju inte någon trolig rp någon gång för någon i scenariot. Det var bokstavligtalat kass rp nivå från inprincip alla i scenariot inklusive mig men jag kan säga att jag iallafall har tagit lärdom av detta dåliga scenario eftersom jag märkte ju själv hur tråkigt det var när man själv bara blev pittad sedan nerskjuten utan någon bra social rp så jag kan ju förstå varför dom andra i scenariot gjorde som dom gjorde också även att ingen gjorde rätt igentligen. Jag vet ju sedan innan vad man får och inte får göra såklart men det var nog bara det att jag blev så pass provucerad av dom när dom bara pittar sönder en och hoppar ur sina bilar direkt och börjar skjuta mig, så av det har jag ju lärt mig att inte göra fel bara förr att dom gör det och ta det lungt när dom gör fel och provucerar genom att pitta och bete sig skit. Nästa gång så blir det klipp på det så får någon staff skicka dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Fick inte in bilden vet ej vad det är för fel men det står
Regelbrott: VDM (§ 1.2), Sunt Förnuft (§ 1.9)
Mer detaljer: Värdelös rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka