Inaktuell Shayan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gigabigga

Icke Medlem
Meddelanden
528
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? 12shayan12

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har en bra förmåga att samarbeta och leda människor, med en passion för att nå serverns mål. Jag är dedikerad till att utveckla och stärka communityn tillsammans med alla medlemmar och det staffteam som finns. Jag är angelägen om att bidra med positiv aktivitet till teamet och har möjligen planer att ansöka om en helper i framtiden.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ja är lämplig för rollen som Medlemskap Ansvarig tack vare min förmåga att kommunicera och samarbeta med olika personer samt min erfarenhet av arbete med medlemmar. Jag har en god förståelse för att bygga och upprätthålla positiva relationer med medlemmar samt god förmåga att hantera och organisera information. Jag är mycket engagerad i unives verksamhet och tror att jag skulle kunna göra en stor skillnad som Medlemskap Ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag anser att det är viktigt att ha god kommunikation med andra, vilket innebär att lyssna aktivt och visa förståelse för deras åsikter och känslor genom att ställa frågor och ge feedback. Att vara respektfull och professionell samt undvika personliga angrepp och kritik är också viktigt. Att vara öppen för förändring och vara tydlig och ärlig i alla samtal och handlingar är också viktigt. Att vara empatisk och tålmodig, samt försöka sätta sig i den andra personens position är viktigt för att förstå deras perspektiv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att ha rollen medlem innebär ansvar för att följa de etiska och moraliska reglerna som gäller i unives community och att visa respekt för andra medlemmar och deras åsikter. Det är också viktigt att bidra till en positiv och inkluderande miljö och att arbeta tillsammans med andra medlemmar för att nå gemensamma mål.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ja det är viktigt att kunna följa serverns regler för att kunna bidra med en bra spelupplevelse för alla medlemmar. Utveckling av sin rollspel (RP) kräver också planering och engagemang från den enskilde medlemmen, så det är viktigt att ha ett mål för sin RP och arbeta mot det målet för att göra det så intressant och givande som möjligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig ärr det din uppgift att underhålla och uppdatera medlemsregistret. Du bör interagera med medlemmarna och ta upp eventuella frågor eller funderingar de har. Du ska också se till att medlemmarna får relevant information och uppdateringar. Du bör samarbeta med andra i ma teamet för att nå serverns mål.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu när det är sommar så kommer jag vara aktiv allt från 09:00 på morgonen till 03:00 på natten

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

@Volle varför kollar du på den du måste ju svara, sen ta en liten intervju, det hade han nog uppskattat. Han är väldigt social och trevlig. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka