Accepterad shawarma | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shawarma

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251202460/

Ditt Hex-ID: 11000014cf2219c

Vad är din discord tagg? mvt tändning

Vem var det som bannade dig? yes0552

Bild på banmeddelande: image 5.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror det är pågrund av att jag höll på mot poliser vilket är fel men klockan var mycket och inga var inne så jag försökte skapa ett lite längre scenario med min polare och polisen för att ha lite kul på spelet men gjorde det väldigt dåligt vilket gjorde så att jag fick ban. vilket var dåligt gjort av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en polare åkte runt i varsin bil och snacka i telefon sen så skulle polisen stanna han men han åkte sen när jag kommer till dom så hoppar jag in i hans bil för min gick sönder. sen så åker vi vidare medans polisen jagar. polisen kör senare in i oss så däcket lossnar när vi stannat så riktar dom vapen och ber oss gå ut vilket vi gör. efter det så tar dom min polare och jag blir släppt men hade tråkigt och ville skapa ett roligt scenario genom att försöka få polisen att arrestera mig vilket när jag nu i efter hand tänker efter var det jätte fel gjort och dålig rp från mig. sen åker vi vidare och så blir jag bannad runt 5 min efter händelsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag var den som gjorde fel genom att hålla på och förstöra för polisen och inte låta dom göra sitt jobb vilket inte ska ske igen och jag ska lära mig noga av detta. vill lägga till att jag inte är en sån som bryter regler och får bans gjorde bara ett dumt val jag ångrar och ej kommer upprepa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad en gång innan för några månader sen för jag sa en olämplig sak till en tjej vilket jag aldrig kommer eller har upprepat för det är otroligt dåligt gjort av mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? när polisen släppte mig borde jag avlägsnat platsen och inte varit i vägen för dom vilket jag ångrar att jag ínte gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att låta polisen göra sitt och att lyssna på vad dom säger vilket jag alltid kommer göra framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår jag respekterar att det kan ta tid ska ej försnabba nått gällande detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka