Accepterad Shasta | Medlem ansökning (Dinoee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shasta

Aktiv Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Shasta00

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Shasta och är född den 9e maj 2001 i syrien. Han är ung och stark. Han gillar vapen och bilar. Shasta har varit i staden 3 gånger innan men har flyttat ut för sina egna anledningar. Shasta vill nu komma tillbaka till staden för att försöka starta om på nytt och försöka göra det bästa av de som finns i staden unive. Han är inte säker på vad han vill bli för något fast han vet att han kommer att ha kul i staden med gamla vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp genom at skapa roliga scenarion samt rolig rp för alla. Detta kommer jag att göra genom att inte begå några regelbrott och bara göra det bästa jag kan att bidra med rolig rollspel. Jag Har spelat på servern flera gånger innan och har kunnat bidra med bra rp då. Jag tror att jag kan bidra med bra rp nu också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man rollspelar i ett scenario där man inte har någon vinst i scenariot utan förlust. Man ska göra detta så bra som möjligt för att det ska bli roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Spelat innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka