- Meddelanden
- 246
- Reaction score
- 40
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg Hansa
Vad heter du IRL? William
Vad heter du på discord? Shasta00
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att anställa så många som möjligt. Detta kommer jag att göra genom att skicka ut annonser där jag tar intervjuer samt komma med anledningar till varför man bör jobba på TH. Jag tänker också utveckla aktiviteten. Aktiviteten har varit skit senaste tiden på TH har varit horribel. Detta kommer jag att lösa genom att engagera mina anställda till att vilja ha öppet. T.ex. Genom att komma på roliga scenarion med alla anställda. Jag kommer också att att söka mig till samarbeten med olika jobb för att expandera den sociala rpn
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har innan varit delägare på SC Styling men har aldrig varit ägare
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta som möjligt
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Aa
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Aa
Vad heter du IRL? William
Vad heter du på discord? Shasta00
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att anställa så många som möjligt. Detta kommer jag att göra genom att skicka ut annonser där jag tar intervjuer samt komma med anledningar till varför man bör jobba på TH. Jag tänker också utveckla aktiviteten. Aktiviteten har varit skit senaste tiden på TH har varit horribel. Detta kommer jag att lösa genom att engagera mina anställda till att vilja ha öppet. T.ex. Genom att komma på roliga scenarion med alla anställda. Jag kommer också att att söka mig till samarbeten med olika jobb för att expandera den sociala rpn
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har innan varit delägare på SC Styling men har aldrig varit ägare
Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta som möjligt
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Aa
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Aa