Nekad Shasta | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shasta

Aktiv Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122792953/

Ditt Hex-ID: 1100001454ac1f9

Vad är din discord tagg? Shasta#8673

Vem var det som bannade dig? Abbe1, Bulten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-26 195951.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Metade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support och klagade på en annan spelare som hade Emoteabusat. Jag visade klippet på regelbrottet då man hör min vän påpeka hur en spelare ''E Copade'' och valde att ta åtgärder på mig och han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban då jag på klippet som jag visade så låg både jag och F1sKaR3n döda brevid varandra. Vi hade inte kunat meta på det för att vi inte kunde ta det ingame

(klippet)
https://cdn.medal.tv/ugcc/content-s...5bf4b94b0750cef49337e973c0f7af42c183a6156ea6e

på något sätt. Sedan så var det bara jag och F1sKaR3n som va undeffade i samtalet då han säger till mig att en kille e copar samt vart han va. Jag sa inte ett ord i samtalet utan bara lyssnade. Detta var då inget som man kan rpa på vilket inte klassas som metagaming. Under regeln Meta Gaming på Forumet så står det som följande

§ 1.5 METAGAMING
METAGAMING innebär att man tar information från OOC (Utanför din karaktär) och tar det som information IC (Inom din karaktär). All information utanför spelet får inte under några omständigheter användas.

På klippet så säger vi inget som kunde eller användes för att få info ig. Detta var då en omöjlighet då vi båda ligger döda (Bevis finns på klippet då jag hade Togglename på). Jag är inte en så kallad problemspelare utan jag följer reglerna så gått jag kan. Jag har under min tid bara fått 4 bans varav 0 bans dom senaste 3 månaderna. Varför skulle jag börja nu med att meta?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 4 bans. Jag har tagit lärdom av alla genom att följa reglerna så gått jag kan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara deffad i dc samtalet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att följa mig av regeln metagaming

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har nekats!
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka