Nekad Shasta | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shasta

Aktiv Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Shasta0_0/

Ditt Hex-ID: 1100001454ac1f9

Vad är din discord tagg? Shasta0_0

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-04-25 135849.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att läcka ett meddelande till min vän utan att kolla med 320 om jag fick göra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va inte ig när det hände. Men det var en bild på ett meddelande som Limpis skickade ut där dom letade efter en kille som tagit sig in på unive även fast han va bannad. Jag valde då att skicka detta till honom för att fråga varför han gjort som han gjort och blev sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte fel då jag bröt mot den regeln och vet att jag gjort fel. Jag trodde under stunden att det inte var information som var viktig. Men jag fattade sen vad jag gjort fel och accepterar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad cirka 10 gånger tidigare varav detta som blev min första perma/blacklist. Jag har inte haft alvarliga banns innan och dom flesta vart ogiltighets förklarade dagen efter dom placerats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat ignorera meddelandet och inte skickat eller frågat något till vännen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte läcka en staff dc. Inte för att jag tror att jag får chansen igen som staff vilket jag förstår.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka