Nekad Sharro | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

Sharro

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WGAAA/

Ditt Hex-ID: 11000010c4543a4

Vad är din discord tagg? Sharro#2286

Vem var det som bannade dig? Philip (ägaren)

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inbjudan ogiltig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom det var ett fel tillfälle att lägga ett skämt vid. Det var strul med servern och det var många som var jobbiga i general chatten. Jag förstår 100% varför philip valde att stänga av mig från discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sitter alltså i unive discorden med min polare, då servern helt plötsligt börjar strula. Philip meddelar om det i general chatten och flera människor hoppar då på honom. Där de sa att donationspengarna inte går till servern osv. Jag var så pass rastlös och skrev en massa irrelevanta saker. Bland annat "Ja det beror på hur mycket man tar i bänkpress". Och en del annat, som var totalt irrelevant till vad som skrevs. Detta var endast menat som ett skämt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker nu i efterhand att det absolut inte var en felaktig ban, då Philip var upptagen med att försöka fixa servern samtidigt som folk hoppar på honom i discord. Så kommer jag och skämtar och allmänt var irriterande. Ber om ursäkt för mitt beteende och hoppas verkligen att jag får en andra chans på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare blivit avständ från Fivem servern, men då var det bara ett missförstånd och det klarades snabbt upp. Hade problemet att jag inte kunde se någon och marken var genomskinlig, så råka jag hoppa upp på en bil mitt i piren, så staffs trodde nog jag var en lallare. Det löste sig iallafall till slut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut. Borde egentligen inte skrivit något alls, det var jätte onödiga kommentarer jag skrev. Ber verkligen om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Om jag får en andra chans kommer jag alltid hålla en bra ton i discord, och bete mig.

Har du läst våra regler? Ja

Onödigt skämt då philip sitter dag in och dag ut med servern, tänker inte svara på denna banöverklagan får se vad dom andra säger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka