Accepterad Sharre | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sharre

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/WGAAA/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ninos Yokhanna

Vad är ditt discord namn? Sharro#2286

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2003

Berätta om din karaktär. Ninmar är 22 och föddes i en liten lägenhet i södra Stockholm, där han bodde med sin mamma och pappa. Ninmar hade en mycket nära vän vid namn Thomas när han var liten. Thomas pappa jobbade som bilmekaniker och varje dag efter skolan brukade de hjälpa honom i verkstaden. Ninmar har sedan dess alltid haft ett intresse för bilar. Här hoppas Ninmar på att börja om sitt liv på nytt och satsa på ett jobb som bilmekaniker bland stadens mest kända firmor, vianor eller autoexperten. Senare i sitt liv när han har fått bättre förutsättningar hoppas Ninmar på att bli en bilförsäljare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på Unive eftersom för mig innebär RP att alla ska ha roligt. Jag kommer alltså inte RP:a endast för min karaktärs vinning, utan för att skapa roliga scenarion. Sedan tycker jag om denna server, trots dess stora storlek så är det ändå ordning och reda på RP:andet. Om jag blir accepterad ska jag se till att bidra med bra RP för att skapa en bättre upplevelse för alla andra spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad av Unive är den höga rp nivån och de stora möjligheterna. Bra staffs som bannar de som inte sköter sig och seriösa spelare.

Hur hittade du Unive? Via en vän som spelar här

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att skaffa mig ett jobb som bilmekaniker och så småningom bli en bilförsäljare i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet på Unive är att skapa roliga och rp-fulla scenarion. Jag vill bidra med mycket gott till servern för att bilda en bättre miljö för både mig och resten av servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? rNej, har precis börjat spela FiveM igen efte en lång paus. Har endast spelat på unive sen jag kom tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka