Nekad sharkyparkynarky | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? sharkyparkynarky

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2014

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Berglund

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lucas e en kille som gillar olika sporter som basket fotboll och mer han e bra på dem men han e mer intreserad av bilar och lite simmning

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag var ett litet barn när min pappa lämna mig och jag gick på en dålig skola med en dålig familj jag hade bara en vän och en katt som jag bruka leka med mina vänner va ortisar jag gilla inte rikgtigt och hänga med de så jag va mest änsam min gammel farmor va en utav de snällaste i min familj och jag va född i stockholm och försöker bli en ny man som min pappa sa att jag skulle innan han lämna mig min mamma va en alkolist och en drog abuser jag skulle ut en gång och gå och hade jag kunnat bli dödad jag går i skolan för att bli msart

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp roliga händelser o hjälpa folk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att kunna förlora o inte bara vilja vinna hela tiden

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm aka vehicle deathmatch alltså att du använder ditt fordon som ett vapen o det är strikt förbjudet sen har vi RDM alltså att du randomly dödar nån på tex torget det är även förbjudet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Får inte ha samma namn ingame som verkligheten

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka