Nekad Sharky2234 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977965991/

Ditt Hex-ID: 11000013ca8dfa7

Vad är din discord tagg? Shark212#2480

Vem var det som bannade dig? BANDA

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de står att jag är bannad för gäng provcering de för att jag som polis provcerade som span de va inte okej på något sen att jag va uppkäftig mot staff de ber jag om ursäkt och är jätte ledsen för den torn jag hade i support hoppas banda och de andra som satt där godtar min ursäkt för jag va lite hetisg mot er

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte runt som polis och då skrek nån i radion att vi skulle åka till hamnen och hålla lite mer koll på dom och när vi va där så börja vi prata med en grabb och vi börja provsera han och de va väldigt dåligt av mig sen behövde vi komma support sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va ej en felaktig ban då jag va uppkäftig mot staff som inte va okej mot mig för jag blev sur över att jag blev bannad men jag vet själv att de mitt fel att jag provosera fram problem och håller på mot de gänget de va väldigt dåligt av mig och jag har lärt mig av de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad här tidigare för lall och pwg men har lärt mig av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte åkt ner dit och provserat och inte varit arg på staffsen och ha en sån taskig torn mot dom de va väldigt dåligt av mig om jag ska va vara ärlig tycker de själv att de va dåligt mig hoppas banda att du kan ge mig en till chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att inte hålla på gäng provsera mot folk sedan att ha en sån taskig torn mot staffs ber om ursäkt att jag hade de hoppas du kan godta min ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka