Nekad Sharky | Chef-jobb ansökan [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sharky

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Vincent

Vad heter du på discord? Sharky#3563

Hur gammal är du? född 2007 / 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca 7 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Utvecklingen av jobbet kommer att framföras genom att öka aktiviteten så mycket som möjligt såklart. Tror alla vid detta tillfälle har skrivit att aktiviteten måste bli bättre. Men det är inte bara aktiviteten som finns här och ge, som ett ex. Min karaktär Igor är väldigt noggrann och kan styra saker och ting väldigt bra med fokus och det Igor nu vill komma fram till är att scenarion med Unicorn måste uppstå oftare. Det kan vara från samarbeten med andra företag till att göra reklam eller till och med ha en speciell fest. Öppet tiderna kommer diskuteras och kommer oftast vara runt eftermiddag. Det de flesta vill är att vara chef och inte se chansen vad man kan utveckla servern och yrken genom att styra det hela. Du ger folk chanser att få jobb, du utvecklar jobbat med mycket % av din energi och rpar som chef för att få igång full rulle på det hela. Att vara chef är ett stort ansvar och jag tar med mig den infon hel vägen och visar att om jag ska vara chef så ska jag lägga ner mycket energi på det och gör vad som är bäst för det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har tyvärr inga erfarenheter inom Unicorn men har dock en stor del av erfarenheter inom yrket. Jag var personal ansvarig på Galaxy nightclub och då fick jag upplevelsen och veta hur det flesta styrdes och hur det gick till med saker och ting. Jag själv bara som pa tyckte det var svårt och mycket jobb att vara ansvarig över men efter en tid lärde jag mig bättre och bättre så till slut när jag la ner mycket energi och tid så rulla det igång bra. Har även varit chef på Grovestreet pizzeria så jag vet hur man styr som chef och hur mycket tid och engagemang man lägger ner. Jag gör även vad som är bäst för Unicorn och kommer att se till att detta ska funka och rulla på så bra det kan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara online välfigt ofta, är just nu online ca 4 tim per dag minst och på helgen till och med mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka