Nekad Sharky | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sharky

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy night club

Vad heter du IRL? Vincent

Vad heter du på discord? Sharky#3563

Hur gammal är du? Född 2007 / 15 år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive runt 7-8 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Utvecklingen av jobbet kommer att framföras genom att utveckla rpn i det hela. Just nu ser jag inte så bra rp i Klubbarna i stan som t.e.x. Bahams där man drar dit ba för att lalla och bara komma dit för man har inget att göra. Galaxy ska vara något man ser fram emot att gå till och rpa. Jag kommer göra att försöka göra så många scenarion med personalen så bra och mycket som möjligt. Scenarion som alkohol transport eller samarbeten med andra företag m.m kommer att ske och vara en stor punkt i det hela. Jag som har varit chef tidigare har märkt att för att man ska jobba på ett jobb måste man brinna för det. Om jobbet inte är kul eller inspirerande så kommer det inte vara lockande för min personal att jobba kvar där. Gästerna ska även få en bra upplevelse såklart, det finns en vip som kommer komma mycket till användning och såklart dansgolvet och Baren. Men i mina ögon så ser jag en stor framgång med jobbet och att det finns så mycket man kan göra som inte har gjorts. Nattklubben är en bra plats för rpn för det är så bra socialt och ett ställe där man kan hänga. Angående anställda så kommer det finnas höga krav och de ska följas så bra som möjligt och jag kommer inte till låta lallande eller liknande. Har jobbat på galaxy som PA innan och vet hur saker och ting går till så jag kan även det flesta också. Nattklubb är ett väldig rp rikt jobb som bidrar till mycket social rp, sammarbeten med andra jobb som kan göra reklam till mat leveranser till fester m.m. Det jag söker är att få igång ställets aktivitet och utvecklingen av mer scenarion. Det är viktigt ansvar som chef också att vara just Chef, med tanke på allt ansvar och engagemang man måste ha samt energin. Jag själv känner att jag har den driv energin och skulle faktiskt kunna klara vara chef och driva detta.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Galaxy innan som Personal ansvarig där det tog mycket energi att jobba och tid. Engagemanget, divet, energin och ideer är de viktigaste sakerna man behöver som chef enligt mig och jag anser att jag har detta och ser att jag kan driva klubben med en bra energi. Har även varit Chef innan på pizzerian så jag vet hur saker och ting går till. Chef är ett stort ansvar som påverkar rpn mycket och jag är villig att dela med mig av min rp och visa vad jag kan ge. Mina erfarenheter kommer förenkla det mesta om jag blir chef för att då vet jag redan hur allt går till och då är jag redan förberedd för att börja jobba.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne runt 4 tim per dag, ibland har jag dock träning men det ska nog inte påverka någonting.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka