Nekad Sharky | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sharky

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria

Vad heter du IRL? Vincent

Vad heter du på discord? Sharky#3563

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att se till så att pizzerian blir mycket mer aktivare än vad den är just nu, flera karaktären kommer få jobb och vi kommer tillsammans kunna bygga upp denna pizzeria. Jag kommer utveckla pizzerian genom att försöka få den att bli större, kändare och kanske nya sätt att sälja pizza på. Tycker att utkörning av pizza till person kan vara ganska effektivt, samarbeten med kanske olika företag som Bahamas mammas för de kan sälja våra pizzor för ett bra pris på en bra plats eller att vi fixar ett liknande system. Med tanke på att det har varit ganska inaktiv innan så kommer Igor (min karaktär) jobba mycket på dagarna och han kommer nog fixa bestämda tider när han och hans anställda ska jobba och när de får sluta jobba för dagen. Annars får vi fixa en schema eller liknande. Tänker också att det är viktigt att det inte förekommer lall nära eller i pizzerian, detta ska funka som en vanlig pizzeria där man beställer mat eller äter där. Det är viktigt att alla anställda vet hur man använder /me i rätt tillfälle och när de gör pizzorna. I framtiden kanske man kan fixa en sponsor som kan bidra till mera eller samarbeten med andra företag. Med tanke på anställda så kan det också vara viktigt att de är väldigt trevliga, ha bra rp nivå och bra erfarenheter så att kunderna blir glada och bemättna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur det går till ekonomiskt och i pizzerians kök, samt hur man beter sig i en pizzeria och verkligen har bra rp nivå. Jag har koll på hur man hanterar personalen och vilket system jag kommer använda.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är online runt 3-5 tim per dag och kommer använda mer än min halva tid inne på pizzerian som en chef och jobba.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+++Rep otroligt duktig och kvalitativ RP nivå. Har RPat med han under en längre tid och han har verkligen en bra RP nivå. Han har alltid pratat om att han har velat blivit chef så hoppas han blir för han kommer verkligen göra detta bra.

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka