Accepterad sharkuppsala | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1sharkk

Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198411064496/

Ditt Hex-ID: 11000011adea4b0

Vad är din discord tagg? ! shark#1702

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-27 184044.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag powergameade och jag hade så mycket adrenalin i kroppen och det ångrar jag grovt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i en skottlosning och så dog föraren så började bilen köra av sig själv över bergen och då visste jag inte vad jag skulle göra. Jag ångrar mig att jag inte skrev /die för det är det rätta jag skulle ha gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då det var jag som gjorde fel och inte rpade på skador då jag ångrar det grovt att jag inte gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad tidigare när jag slog en grabb på fängelset

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha rapat mer på skador och skrivit /die istället för att ha hoppat in i bilen och åkt därifrån. Jag visste inte vad jag skulle göra för det aldrig har hänt mig tidigaer och jag hade mycket adrenalin. Men alla gör fel och det gjorde jag men det kommer aldrig att hände igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag alltid ska rpa på skador för att jag vill inte bli bannad på den bästa servern igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka