Nekad sharkuppsala | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1sharkk

Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad heter du på discord? 1shark#1702

Ange ditt födelsedatum 21 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är rätt så aktiv på servern just nu då det nästan är sommar lov och skolan är slut så jag är mycket aktiv varje dag just nu och den aktivitet kommer att öka när jag får sommarlov

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit en aktiv medlem sedan 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 ggr kunde inte skicka in en bild kan skicka t någon i pm om ni vill se den

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgifter är att hålla koll på servern från alla lallarna och att hålla servern säker från folk som inte kan rpa på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hålla servern säker från en massa lallare och från folk som inte kan rpa på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är t.ex när man sitter och spamm revvar sig själv och sina kompisar hela tiden för att inte dö eller om man förlorat ett scenario och tar typ arbetsplatsen och reavvar sig själv. Korruption är t.ex att man sitter och sv bannar folk utan anledning bara för man inte gillar den personen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka