Accepterad Sharkoz | Ban överklagan [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sharkoz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084841619/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:562287945

Vad är din discord tagg? Sharkoz#6166

Vem var det som bannade dig? Ziggy

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av det felaktiga beteendet som jag hade under en gång på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lyfte upp och sprang runt med en person som innan hade försökt att köra över mig och slå på mig. Då jag under stunden tänkte varför inte ha lite kul med honom efter att han har försökt att göra dessa grejer mot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ingenting att skylla på då allt klart var mitt egna fel och det förstår jag till 100%, jag skulle kunna också ta straffet jag fick på 3 dagar någon annan gång under veckan om det skulle vara så. Helgen är den enda tiden jag har för att kunna spela och jag hoppas då ni skulle kunna se över detta. Jag ber om ursäkt för att ha förstört för er och tackar er bara för att ge mig en ny chans för att jag aldrig kommer att göra samma sak igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat gått iväg och inte brytt mig om killen som höll på då jag antagligen inte blivit bannad om jag gjort det istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig göra samma misstag igen och förstöra för andra som vill rp:a seriöst. Jag har alltid följt reglerna om man bortser från denna händelse så det kommer jag fortsätta att göra. Och till sist gå därifrån om någon annan håller på mot mig. Är tacksam om någon ser över detta. :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka