Accepterad sharkgaming | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sharkgaming

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Ralf0004

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Johan Almgren. Han är 25 år gammal och en nyfiken person som tycker om att lära sig nya saker. Johan bor i en liten stad nära havet och arbetar som tekniker. På fritiden gillar han att träna, spela gitarr och umgås med sina vänner.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, målmedveten och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan Almgren växte upp i en liten stad vid kusten tillsammans med sina föräldrar och en yngre syster. Redan som barn var han nyfiken på hur saker fungerade och älskade att plocka isär gamla maskiner för att förstå dem. Efter gymnasiet utbildade han sig till tekniker och började jobba på ett företag som reparerar och utvecklar elektronik. Framtidsplaner: Johan drömmer om att starta sitt eget företag där han kan kombinera teknik och hållbarhet – kanske skapa miljövänliga produkter som hjälper människor i vardagen. Han vill också resa mer, upptäcka nya kulturer och lära sig olika språk. På längre sikt hoppas han kunna köpa ett hus nära havet och leva ett lugnt, men meningsfullt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistiskt och engagerande rollspel genom min karaktär, Johan Almgren, som är en omtänksam och målmedveten 25-åring. Han har en bakgrund som tekniker, vilket gör att jag kan skapa intressanta och trovärdiga situationer inom mekanik, teknik eller problemlösning. Jag gillar att samarbeta med andra spelare och bygga berättelser som utvecklas naturligt över tid.

Jag vill bidra till en positiv RP-miljö, där alla känner sig inkluderade och har roligt. Oavsett om det handlar om vardagligt rollspel, drama eller större händelser försöker jag alltid spela på ett sätt som stärker helheten och gör spelet mer levande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ”spela för motpartens vinst” betyder att du inte bara spelar för att din egen karaktär ska vinna eller se bra ut, utan att du också hjälper till att skapa en bra och trovärdig upplevelse för den andra spelaren — även om det innebär att din karaktär ”förlorar” i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot reglerna. Jag tycker det är viktigt att följa dem för att alla ska kunna ha en rolig och rättvis upplevelse i RP. Jag försöker alltid tänka på både min egen och andras spelupplevelse när jag spelar.Ja, det har hänt att jag tidigare råkade bryta mot en regel, till exempel genom att min karaktär fick för stor fördel i ett scenario. Jag insåg snabbt att det påverkade andras spelupplevelse negativt, och jag pratade med de berörda för att rätta till situationen. Jag lärde mig vikten av att samarbeta och spela rättvist, samt att alltid tänka på hur mina handlingar påverkar andra i RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? No Meta/No Powerplay – Använd bara information som din karaktär vet och tvinga inte andra spelare till handlingar. Respektera andra spelare – Ingen trakassering, hot eller kränkande språk. Spela realistiskt – Karaktären ska agera trovärdigt inom spelets värld. Ingen exploatering eller fusk – Använd inte buggar, scripts eller andra metoder för orättvisa fördelar. RP-centrerat spel – Bygg scener som är roliga och rättvisa för alla. Spela för motpartens vinst – Låt ibland andra spela ut sin plan, även om det inte gynnar din karaktär. Följ admin-beslut – Respektera moderatorer och admins beslut i spelet och på servern. sundförnuft och lite mer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka