Nekad Shapys | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shapys

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199083430091/

Vad är ditt namn i verkligheten? Cosmin Lica

Vad är ditt discord namn? Shapys#0359

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Cosmin Lica och är en riktig glädje spridare. Cosmin är född i sverige i staden Göteborg medans båda föräldrarna är ursprungligen från Paraguay. Cosmin är 19 år gammal och har ett väldigt stort intresse om bilar. Cosmin blev helt beroende av bilar när han bara 3 år gammal!!! 3 år gammal!!! Cosmin är hur romantisk som helst, hur snäll som helst, omtänksam och bekymrar sig om andra. Han älskar att göra människor lyckliga "Det är inte bara en gåva till de utan till mig också" säger Cosmin. Han söker och söker efter jobb som en mekaniker, men inga svar om en ansökan för stakars Cosmin :( Det är inte bara det ända han drömmer om utan han drömmer om att någon gång få en flickvän. Cosmin är exakt den snubben som alla tjejer skulle vilja mysa med, men tyvärr så är det inte så. Som sagt Cosmin bryr sig väldigt mycket om andra människor och upp till bevis så donerar han 10000 kr till barn cancer fonden varje månad! Cosmin var väldigt duktig i skolan under sin skolgång. Han var inte den bästa men han var rätt så duktig. Han fick några utmärkelser osv. Cosmins pappa var en riktig alkoholist och hade till och med begått ett vapen brott när Cosmin var 11 år gammal. Han straffades med 14 års fängelse. Cosmins farsa var också väldigt aggressiv mot både Cosmin och hans mamma. Cosmins mamma var en fin vacker kvinna. Cosmin bor fortfarande med sin mamma.

Varför ska just du bli whitelistad? g tar det seriöst och kan bevisa att jag kan bidra med ett snyggt rp och högt rp. Jag drömmer om att få jobba för Autoexperten och att få syssla med olika fräcka bilar! jag är en aktiv person och vet vad syftet är med detta spel! Att kunna få en ansökan till Autoexperten skulle vara det bästa jag har varit med om! Jag har ingen aning om jag skulle börja få tårar av glädje eller någon annan reaktion av glädje! Jag är en glädje spridare och det är något som behövs i denna staden!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? en här staden behöver mig! Jag gör det enkelt som en anställd på Autoexperten och är hur grym som helst på att fixa bilar. Det är något staden behöver! Något snabbt och smidigt som löser jobbet för både mig och andra :) Jag kommer ändra människor dag på ett positivt sätt och kommer vara en riktig bra glädje spridare i denna staden! Som sagt snyggt rp i staden och seriöst beteende. Jag är en seriös människa! Vid situationer kan man visst lalla, men är fortfarande en seriös spelare.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis hade berättat att Multistaden är så roligt osv. Då bestämde jag och grabbarna att vi testar en gång att spela i Multistaden. Sedans dess har jag blivit helt galen i spelet! Det är hur kult som helst att spela i den här staden!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag har blivit anställd på Autoexperten, sprida glädje, har bevisat att att jobbet kan bli enklare från att sprida glädje och att det hjälper att vara snäll tillbaka. Jag ska hunnit visa en snygg rp nivå och bevisa att jag tar det seriöst som en anställd för Autoexperten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, faktiskt inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka