Accepterad Shapys | Ban överklagan (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shapys

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199083430091/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Shapysw

Vad är din discord tagg? Shapys#0259

Vem var det som bannade dig? Elliot

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "suntförnuft"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning alls! Jag tjafsade med några andra och blir bannad?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ska parkera min bil och mina två vänner sitter där bak. Jag träffar på några grabbar som börjar bli lite uppkäftiga eftersom jag råka köra på deras bil. Det var ingen skada alls men ändå så blir de så arga. Vi börjar att tjafsa och det var allt! Efter ett tag så blir jag avstängd för "suntförnuft"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var till hundra procent en felaktig ban! Jag tjafsade bara med de och gjorde inget fel!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. et första bannet jag fick var pga street fight på GZ. Det var en väldigt felaktig ban eftersom att jag var inte ens inblandad. Mitt andra ban handlade om "lall" på sjukhuset. Det var förmodligen när jag var väldigt ny i staden. mitt tredje ban handlade om att jag hade dödat en grabb utan ett scenario. det enda jag kan säga är att det var hur felaktig som helst! Killen dödade mig! Jag dödade inte honom! Mitt fjärde ban handlade om "suntförnuft".
Efter alla mina tidigare avstängningar så bidrar jag till bättre rp! Jag vet om vad som är rätt och vad som är fel! Jag har lärt mig en hel del av mina misstag och försöker bli en bättre rp:are

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag gjorde inte nämligen något fel. Varken jag och mina vänner, men vi kunde nog inte tjafsa med de och skita i vad de säger

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! En hel del! Jag kan mycket mer om sammanhanget enligt finare och snyggare rp! Jag har lärt mig en hel del om mina tidigare avstigningar och tar med mig all den kunskap till den situation jag befinner mig just nu i! Jag vet nu att det finns ingen mening med "suntförnuft" i rp livet!

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top